Procedura reklamacji szkolenia

Procedura reklamacji usługi szkoleniowej
Procedura Reklamacji usług szkoleniowych realizowanych przez PROLASH (organizatorem szkolenia jest firma ProGroup – właściciel marki PROLASH).

Reklamacje należy zgłaszać na Formularzu Zgłoszenia Reklamacji w formie pisemnej, listem poleconym lub drogą elektroniczną, na adres organizatora wskazany poniżej, najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji usługi szkoleniowej.

ProGroup Artur Halbina
32-551 Jankowice
ul. Łącząca 2
Tel: 668 078 848
E-mail: kontakt@prolash.pl

Reklamacja nie zostanie uwzględniona jeżeli uczestnik szkolenia ocenił usługę szkoleniową w ankiecie po szkoleniu na ocenę średnią ze wszystkich pytań wyższą niż 3.5 w skali od 1 do 5 punktów. Natomiast wszelkie uwagi będą wykorzystane do doskonalenia i podnoszenia jakości usług szkoleniowych.

Uczestnik usługi, który składa reklamację może wnioskować o:

możliwość konsultacji indywidualnych,
bezpłatne miejsce na szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce,
zniżka 10% na kolejne szkolenie,
zwrot kosztów usługi – wyłącznie w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomienia uczestnika o zmianie terminu/odwołaniu usługi drogą mailową lub telefoniczną.

Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez organizatora informacji o powstałej nieprawidłowości.

Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji, firma ProGroup wyznaczy uczestnikowi szkolenia 7 dniowy termin na złożenie zgłoszenie ponownie.